Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво е това?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какво е това?

    Още като купих колата/преди година и половина/го правеше,но веднъж на около 2 месеца.Значи,паля ДВГ,запалва си нормално,но веднага влиза в някакви обороти около 300,цялата кола започва да се тресе и НЕ може да се форсира,натискам газта но не реагира. След като изгася и запаля отново всичко е нормално.Но сега започна да го прави доста често,2-3 пъти седмично,без значение дали е топла или студена.Миналата седмица ходих на диагностика и излезе сонда но не ми се вярва да е от нея,а пък и за тая година и половина вече сменям 3-та сонда и не се е повлиявала.Кое поддържа оборотите на празен ход,къде се намира и може ли да е от него?Някой имал ли е такъв проблем?Благодаря на всеки който може да ми помогне,много е трудно да се поддържа такава кола извън София,повярвайте ми .А сега успех в квалификацията на всички ФЕРАРИСТИ
    2011 Giulietta MA-ex
    1995 155 1.8 TS 8V
    2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

  • #2
    Забравих да кажа че на таблото не свети нищо
    2011 Giulietta MA-ex
    1995 155 1.8 TS 8V
    2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

    Comment


    • #3
      моторчето за празен ход?
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #4
        Вальо дай една снимка на такъв мотор да му посоча къде е моторчето
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Абе и аз имам подобен проблем ама го имам само зимата когато е по студено. Като запаля всичко е наред но опитам ли да подам газ започва да се дави и оборотите падат значително под нормалните в айдъл режим. И като я оставя така без да подавам газ се оправя и след около 10-ина 15 секунди се оправя.
          Alfa Romeo Stelvio 2.0T
          Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bobo
            Вальо дай една снимка на такъв мотор да му посоча къде е моторчето
            Май е това: idle actuator
            '05 166 V6
            '98 156 2.0 TS ex ...

            Comment


            • #7
              При него може и да е ама при мен не е това определено щот аз даже жило за газта нямам (а.к.а Throttle cable)
              Alfa Romeo Stelvio 2.0T
              Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

              Comment


              • #8
                е ти си CF3 , и там е drive-by-wire, и няма жило на газта
                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                Comment


                • #9
                  дам ясно ама така и не се разбра защо когат е студено ми глъхне мотора 1-вите 10-ина секунди ... той не че глъхне ами като му подам газ и почва да са дави ако не я пипам (газта) си работи нормално. И след около 10-15 секунди се оправя. Случвало ми се е даже като се опитам да му подам газ да угасне и след запалването да няма проблем.

                  Почвам да си мисля че може да е нещо калпав бенз ма ... може и да не е.
                  Alfa Romeo Stelvio 2.0T
                  Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря за снимката 156.Това може ли нещо да му се почисти,или трябва да се сменя.Цената в Александър ауто е 206 лв,ама дали да ги дам или може и нещо "млад конструктор"
                    2011 Giulietta MA-ex
                    1995 155 1.8 TS 8V
                    2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

                    Comment


                    • #11
                      Моето се оправи след почистване с ВД-40
                      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                      Comment


                      • #12
                        и на мойта "каруца" се беше преебало моторчето.Държеше постоянно 2000 об/мин като я изфорсирам до 5-6 хил. об. падне на 4000 хил. и даржи толко.Смениха ми моторчето с/у скромните 200 лв-нали съм си ТАПАНАР та ги дадох без да се интересувам на друго място колко пари са.Сега като я карам градско подскачат постоянно оборотите м/у 600 и 1300докато не спра на светофар-тогава нямя проблем-НЯКАКВИ И ДЕИ
                        Alfa156 Against All

                        Comment


                        • #13
                          Не е нормално да се сменя няколко пъти сондата. Това е наличие на по-голям проблем! А нефорсирането може да е от дебитомер! Просто отвреме навреме мери грешно!

                          Comment


                          • #14
                            ламбда сонда

                            Тука такива ментета има по магазините, че можеш да си цакаш всеки месец. Ако не е добре монтирана също няма да работи. И аз бях тръгнал по този път докато не си купих сонда от моргата
                            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                            Comment

                            Working...
                            X